Karrimor Mount Mid férfi túrabakancs
The
Karrimor Mount Mid Mens Walking Boots have been designed with breathable mesh panels to the upper for extra breathability for your feet while the waterproof treatment helps keep you protected from the elements. These
Karrimor Walking Boots also come with a rugged outsole for great traction on a range of surfaces, finished off with a padded ankle collar and lace up front for a secure and comfortable fit.
>
Mens Walking Boots
> Laced
> Padded ankle collar
> Breathable mesh panels to the upper
> Frame flex chassis
> Dynagrip
> Weathertite waterproof / breathable
> Rugged outsole
> Karrimor logo
> Upper: leather/textile, Sole: synthetic, Inner: textile
Férfi Karrimor cipő mérettáblázat |
EUR | 39 | 40 | 41 | 41.5 | 42 | 42.5 | 43 | 43.5 | 44 | 44.5 | 45 | 45.5 | 46 | 47 | 48 | 49 |
UK | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Mi a teendő, ha nem jó a termék mérete, és cserélni szeretné?
Kérheti a termék cseréjét, akár egy teljesen más termékre is, akár ugyanarra más méretben. Ehhez nincs más teendője, mint leadni egy új megrendelést az internetes áruházunkban, a www.oriondivat.hu oldalon, és a megjegyzés rovatba legyen szíves beleírni, hogy CSERE lesz, és kérem, tüntesse fel a kapott számlán szereplő sorszámot, amely a jobb felső sarokban található, és úgy kezdődik, hogy HH-... . Tekintve, hogy a csere is jellegéből adódóan elállási jog gyakorlásának számít, a cserés megrendelés leadása meg kell történjen a cserélendő rendelés kézhez vételtől számított 14 napon belül, ellenkező esetben a cserét nem áll módunkban teljesíteni. Mi ugyanúgy kiszállítjuk Önnek a csomagot, Önnek csak annyi a teendője, hogy a visszaküldendő árut gondosan becsomagolva és lezárva átadja a futárnak, aki visszaszállítja hozzánk. A számlát nem kell visszaküldeni, mert különbözeti számlát állítunk ki. A címzést mi elintézzük Ön helyett. A csomagcsere díja 2450 Ft, amely egy kedvezményes dupla szállítási díj. Arra viszont oda kell figyelni, hogy csere esetén az új termékek ára az új megrendelésben szereplő árral lesz számlázva, amely nem feltétlenül azonos a korábbival.
Mi a teendő, ha a kapott termék hibás, vagy nem azt küldtük, amit rendelt?
Ebben az esetben kérem, jelezze e-mailben ügyfélszolgálatunk felé a problémát a hello@oriondivat.hu e–mail címen, és írja le a problémát. A további teendőket e-mailben egyeztetjük. Hibás termék esetén csak ugyanarra a méretre és színre jár az ingyenes csere. Ha pedig más terméket kapott, mint amit rendelt, a csere díja minket illet.
Fontos: ha átvételkor látja, hogy a kapott csomag csomagolása sérült, kérjük, a helyszínen vetessen fel jegyzőkönyvet a kézbesítő futárral.
Mivel jár az, ha az Orion Divat-tól, a Megbízható Magyar Webáruházban vásárolsz?
Mi felöltöztetünk! – Örömmel tölt el bennünket, hogy egyre többen tértek vissza és töltitek fel ruhatáratokat a mi kínáltaunkból. Nap mint nap, azon dolgozunk, hogy hasznos legyen számotokra, amit csinálunk. Könnyen megtaláljátok a számotokra megfelelő termékeket, és már a vásárlás során a kezetekben érezzétek a terméket.
Magyar ügyfélszolgálat – E-mailen (hello@oriondivat.hu) és telefonon is állunk rendelkezésedre. Ha netán nem vagyunk elérhetőek, visszahívunk.
Biztos, hogy kapsz számlát. – Ezt ugyan nem kellene felsorolnom, de a tapasztalat azt mutatja, hogy több webáruháznál ez nem alap. Nálunk igen. Az Orion Divat Webáruházat nem hagyja el úgy termék, hogy arról a számla ne került volna kiállításra.
Személyes átvételi pont – Budapesti irodánkban biztosítjuk a rendelések személyes átvételi lehetőségét előre egyeztetett időpontban. Így az átvétel előtt ebben az esetben élőben is lehet látni a terméket.
Magyar terméknevek – Figyelmet fordítunk arra, hogy tudd, mit vásárolsz. Több ezer terméket forgalmazunk, így ha a gyártói leírásokat nem is tudjuk, a termékek neveit és a legnépszerűbb áruk leírásait magunk fordítjuk le magyar nyelvre, segítve ezzel a választást.
„Megoldjuk” hozzáállás – Ennek fényében mindent megteszünk, hogy az egyedi kéréseket is teljesítsük. Például, vonjunk össze két rendelést, bizonyos napra vagy időszakra tegyük a szállítást, módosítsunk fizetési vagy szállítási módot a megrendelésben, és még sok egyéb kérésben a válaszunk: „Hogyne, természetesen!” Csak jelezned kell a kérést ügyfélszolgálatunk felé, és mi megoldjuk.
Biztonságos fizetési módok – Az online bankkártyás fizetéssi lehetőséget a SimplePay biztosítja a biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Fizethetsz még készpénzben, banki átutalással vagy a futárnak utaánvétel formájában.
Kommunikálunk és folyamatosan tájékoztatunk a megrendelésed állapotáról. – Küldünk értesítést a megrendelésed feldolgozásáról, és arról is amikor beérkezett irodánkba, hogy lehet érte jönni, vagy átadtuk a futárnak. Akkor is szólunk, ha valami esetleg elfogyott, és ajánlunk egy másik megoldást.
Ügyfélbarát szolgáltatás. - Vásárolj kényelmesen a nap 24 órájában és élvezd az egyedülálló kedves, gyors és pontos ügyfélközpontú hozzáállásunk, amely során a legfontosabb számunkra, hogy kiváló kiszolgálással, minőségi termékekhez juthass a lehető leggyorsabban.
Ha hibázunk, elismerjük, és helyrehozzuk. – Mi is emberek vagyunk, ritkán ugyan, de előfordul, hogy hibát vétünk. Ennek minden esetben utánajárunk, és ha tényleg, mi rontottunk el valamit, azt elismerjük, és igyekszünk tisztességes módon eljárni, és kompenzálni az ügyben.
Hűségpontok. - Ajándék pont gyűjtési és beváltási program, regisztrált felhasználóknak, amit a következő vásárlásodnál már be is tudsz váltani.
Indulásunk – 2013 tavasza – óta szolgáljuk ki ügyfeleinket korrekt hozzáállással, tisztelettel és olyan minőségben, ahogy nekünk is jól esne fordított esetben. Örömmel tölt el bennünket, hogy egyre több a visszatérő vásárlónk. A Vaterán heliossport felhasználónév alatt, már több mint 1300 pozitív értékelésünk van. Várunk Téged is szeretettel internetes áruházunkban.
Nagy Éva & Nagy Sándor Hunor
ügyvezető igazgató
Helios Hungary Kft.